311.303

Standard

 

Noapte, intervalul de timp cuprins intre apusul soarelui si rasaritul lui, reprezinta un taram al viselor. Adormita, subconstientul imi ofera o inlantuire de imagini cu intamplari si oamnei din viata cotidiana, transpuneri ale trairilor mele emotionale posibile premonitii. Un film se deruleaza pe ecranul pleoapelor mele, intr-un vechi cinematograf prafuit. Langa un parc de distractii, cu muzica rasunand din boxe ruginite, doi oameni se intalnesc, pasind pe nisipul udat de mare, la un apus de soare. Emotiile sunt mari, iar bucuria ne imbata sufletul de euforie. Ne intindem pe spate si admiram astrul pana cand ochii ne obosesc si incepem sa vedem in umbra. In scurt timp, vad luceafarul aratandu-se mandru pe cer, ii arat lui si impreuna ne punem o dorinta. In aceasta noapte va fi o luna plina, mare si rosiatica, arzand in ea utopia Terrei. Ne miscam lent in ritmul muzicii, mici marionete ghidate de vantul delicat. Valuri timide ni se izbesc de picioare, indemnandu-ne sa ne jucam cu ele. Intram in joc si incepem o lupta “pe viata si pe moarte”. Alergam, izbim valurile cu picioarele pentru a ne stropi reciproc, radem colorat, ne aruncam in mare…Avantajul visului e ca pot depasi fobiile zilnice, in cazul meu frica de mare. Uzi si extenuati ne asezam pe nisipul rece si incercam sa numaram stelele. Cate sunt? 200.000-300.000? Nu! Sunt 311.303. Pe fundal se aude melodia “Nu am chef azi, nu am chef de nimic” si incepi sa mi-o fredonezi in soapta, eu te acompaniez in gand. Adormim. Raze de soare imi gadila fata, zicandu-mi “Hai! Trezeste-te!”.Incet revin in realitatea curenta. O usoara pata de tristete se imprima in sufletul meu, cand realizez ca totul a fost un vis, un vis mirific si cat se poate de real.

 

 

De aici incepe rutina…

Lasă un răspuns

