Scrisoare pentru tine.

Standard
             Straine cu ochii verzi, negri, albastri sau caprui, momentan nu ne cunoastem, dar mai tarziu o vom face si trebuie sa iti spun de pe acum ca sa sti.
              Mai, eu nu o sa raman . Nu o sa vreau sa raman, repeta-ti asta pana cand o sa intelegi. Si nu, nu are legatura cu tine, e vorba de mine. M-am saturat sa raman mereu cea care ramane mereu in urma. M-am saturat sa-i vad pe toti cum pleaca, asa ca, de acum inainte, nu o sa mai dau nimanui sansa de a ma lasa in spate. O sa plec, straine. O sa plec cand o sa ne fie lumea mai draga. O sa plec cand nici tu si nici eu nu ne vom astepta. O sa plec de indata ce iti voi spune ca voi ramane pentru totdeauna. O sa plec fara sa-ti spun cuvinte de adio. O sa plec si o sa ma uit inapoi ca sa vad cum e. Sa vad cum e sa pleci, cum e sa parasesti. Sa vad, ce doare mai tare, sa parasesti sau sa fi cel parasit? Straine, nu o sa-mi cer iertare si nu o sa-ti spun ca-mi pare rau. Eu te-am avertizat, acum stii. Stii care va fi finalul nostru, cu toate ca nici macar nu am inceput. Dar totusi, crezi ca va durea mai putin? Acum ca ne stim viitorul? Acum ca stim ce ne asteapta? Eu nu stiu. Vom vedea.
             Straine, eu nu o sa vreau sa raman. Si o sa plec. O sa plec cand o sa ne fie lumea mai draga, dar in timpul in care o sa stau, IUBESTE-MA. IUBESTE-MA fara sa o spui si fara ca eu sa simt la fel pentru tine. Si straine, iti dau un mic pont: daca o sa ma faci sa vreau sa raman, o sa te iubesc si eu!
 
        „And someday/ I’m gonna stay/ But not today/ Not today…”
Lasă un răspuns

