VREAU…

Standard

          Uneori imi simt inima atat de grea incat mi-as dori ca cineva sa mi-o tina in palme…macar pentru cateva secunde. Si de fiecare data cand obosesc, sa fie acolo…pentru acele secunde. Mi-as dori sa imi zambeasca tandru si apoi…si apoi sa scape acel zambet jucaus…multumit. Vreau sa invat sa dorm langa cineva. Pentru ca nu stiu. Sa invat sa respir atunci cand sarut si sa iubesc diminetile. Vreau ca atunci cand ne despartim si eu ma intorc sa-l privesc…sa fie acolo, in mijloc de drum, zambind. Vreau sa astept cu nerabdare iarna ca sa ii sarut fulgii de pe buze si sa-mi strecor mana in buzunarul lui. Mi-as dori sa verific telefonul de sapte ori pe minut ca sa vad daca mi-a scris si apoi sa ma chinui sa nu-i scriu prea mult. Vreau sa-i fac o cafea…sa-i spun ca sunt dependenta de ciocolata si el sa nu uite. Vreau sa-i port camasile cand ma trezesc. Vreau sa ne uitam la filme de groaza si el sa rada de mine cand imi pun mainile la ochi. Vreau sa nu mai plang la sfarsituri…Vreau sa nu se termine niciodata cafeaua din ceasca…VREAU…

                                          P.S.: Chiar VREAU baby!:)

Lasă un răspuns

