M-ai lovit…stii?

Standard

*

-Crezi?

-Nu.

-Nici eu.

-Pacat.

-De ce?

-Nu stiu.

-E ciudat!

-Ce?

-Totul. Nu cred, nu crezi, dar defapt in ce trebuie sa credem?

-In viata? Sau macar in ceea ce se mai numeste viata.

-Da asa cred. Dar totusi, de ce ma simt amortita in halul asta?

-Stii si eu sunt amortita. Uite ca vine!

-Cine tu?

-El.

-Care el?

-Cel care tot face asta.

-Ce face tu? Ce ai?

-De toate si de fapt nimic, e un simplu om si eu sunt o proasta, pentru ca el nu are nicio vina, dar imi place sa ii invinuiesc pe oamenii slabi, fara putere, fara pic de tupeu de curaj.

-Sincer. Ce e cu tine? Ar trebui sa lasi sticla si tigara aia!

-De ce?

-Nu stiu. Ca asa ar trebui? De fapt faci cum vrei. Mai pune si mie un pahar poate voi uita.

-Ce sa uiti?

-Pai lucrul acela care trebuie uitat de fiecare data. Ca doar de asta bem nu?

-Nu cred. Eu beau ca-mi place si ma face sa ma simt bine, ma ameteste si vad toata lumea verde si stii bine ca ador asta!

-Hei! Mai vrei sa fumezi si restul tigarii?

-Nea…de ce?

-Pai da-mi mie ultimele trei fumuri sa le scot pe nas ca imi place la nebunie.

**

Eu continui sa trag din saraca tigara, si trag, si trag, dar nimic, mai mult de patru fumuri nu mi-a acordat. Pacat, ca as fi dat orice pentru inca un fum scos pe nas. E o senzatie aparte. Si inca mai privesc tigara, nu o sting, pentru ca ador sunetul hartiei arse, iar lumina intima ce se formeaza la capatul tigarii am gasit-o mereu intr-un fel, cumva…erotic.

-Tu trezeste-te!!! Ce e cu tine?

-Nea nimic…visam doar…

-La?

-La nimic! De fapt visam la inca un fum.

-Sorry, nu mai am nici o tigara, dar hai sa iti mai torn un pahar poate te duce el.

-Ok. Pune te rog!

Si il dau repede pe gat ca si cum ar fi fost ultimul si multi altii il asteptau ca pe o cafea calda.

Pauza lunga…………………..

***

-Fatooo, ce e cu tine pe jos?

-Ce ai mama?

-Tu, sangerezi!?! E o balta de sange in jurul tau!!

-Ahh…doar am visat…

-Ce tot bâigui acolo? Ridica-te sa te sterg si stai sa sun la salvare!

-Mama, faci cum vrei! Sincer, nu-mi mai pasa!

-Cum sa nu iti pese?

-Nu-mi pasa, nu trebuia sa ma loveasca…

-Cine te-a lovit???

-…

-Da vorbeste fatooo!

-Nea…a facut-o si punct. Suna la salvare, de o fi sa traiesc e bine de nu tot bine e…

-Tu te-ai drogat?

-Hm-mm intrebarea pe care o asteptam… hai mai lasa-ma!

-Esti nebuna!

-Da stiu! Lasa-ma sa traiesc asa ca mult nu mai am!

-Hai taci ca cu tine nu ma inteleg! Si uite ca a venit si salvarea.

Si cu gandul tot departe ma urca desteptii astia pe targa…in fine nu stiu, nu-mi pasa, nu contati pe mine!

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

