O nebunie de-o zi.:x

Standard

M-a prins ploaia in parc. O rapaiala calda care a inveselit natura.De mine ce sa mai zic…mi-am luat papucii in mana si n-am ratat nicio balta.Cativa batrani m-au facut nebuna.Hm, a zis cineva ca sunt sanatoasa?:)Trebuie sa fi nebun ca sa simti caldura pamantului, sa ignori toti scortosii care trec pe langa tine, sa mirosi verdele racorit, sa readuci in tine inocenta copilariei.Sunt vremuri grele, cum ne putem permite sa fim copii?Doar un nebun isi poate permite.
Ei bine, azi mi-am permis sa fiu nebuna!

21.iulie.2o1o

Un răspuns »

Lasă un răspuns

