Doar eu.:x

Standard

Geloasa.Sensibila.Energica.Pasionala.Inteligenta.Posesiva.Ironica.

Câteodată mă simt mică şi neputincioasă. Îmi vine să mă închid în casă, să citesc  şi să mă uit la cer cât e ziulica de lungă. Să mănânc doar lapte cu cereale de ciocolată, să joc tetris ca în copilărie şi să nu vorbesc la telefon decât cu mama.
Alteori mă simt buricul pământului. Îmi vine să ţip, să iau oamenii la dans pe stradă şi să îl chem pe băiatul ala drăguţ la o cafea. Să râdem împreună de puştiul care nu are voie sa se uite la televizor sau sa vorbim de alte lucruri neinteresante, dar totusi ideea e ca vorbim si e aici.
Mai rar, simt o linişte adâncă şi o claritate enervantă. Simt că pot să fac orice, dacă îmi pun capul la contribuţie. Simt că negrul nu e negru, e niţel gri.
Iniţial, azi m-am simţit nicicum. Azi a trecut ca o zi petrecută într-un carusel care se învârte repede şi care nu te lasă să te dezmeticeşti. Mi-am dat seama că timpul nu mai are răbdare, că superficialitatea nu îşi are rostul şi că ipocrizia se întâlneşte la tot pasul. Şi mai apoi am fost tristă. Şi uite, e deja mâine.

Lasă un răspuns

