Viaţă în picaj.

Standard

My Documents, 
My Pictures, 
My Music, 
My Received Files, 
My Books, 
Pe dracu !!! 
Te bagi tu în viaţa mea să-mi faci ordine ! 
Ţi-am cerut eu ceva ? 
Lasă-mă în bobii mei, în durerea mea, în haosul meu. 
Să mă regăsesc cu susul în jos atârnând din tavan, 
Fără plasă, fără casă, fără masă, fără importanţă, fără prestanţă, 
Cu sufletul plin de orele mele de chiul de la datoriile umanităţii, 
Cu mâinile încarcate de daruri fără preţ pentru prietenii mei mustangi
Cireşe, gume de mestecat adevăruri necomestibile, 
Rosturi nerostite, petale ofilite, prefeţe de autor şi multe şcl-uri, 
Cu amânările sine die ale vizitelor la medicul de familie 
Şi cu disperările, exasperările, rigorile, florile şi întrebările mele aruncate în sus 
Sau rătăcite prin poşete, sertare, seifuri sub formă de cecuri fără acoperire. 
Mai lasă-mă în plata domnului !
Lasă un răspuns

