Povestea Elizei.:x

Standard

Eram agatata, cu picioarele in aer. N-aveam ce face. EL[:x] e pe drum, ma gandeam. Vine incet-incet, ca prostu’. Va intra pe usa, ma va vedea. Am sa-i spun ce sa-mi faca. Sa ma invete minte.Timpul trece, imi aud bataia inimii. Mainile dor de la catuse, tot mai tare. Deodata aud pasi in tinda. Hei!M-am gandit ca nu stau bine, ca trebuie sa se vada cat is de proasta. Am ridicat genunchii sus, cu picioarele departate, sa se vada si-am inchis ochii.Cineva se uita la mine, sangele imi vajaie, catusele imi taie mainile. Am deschis ochii. Nu era EL[:x]…Era tata.

Lasă un răspuns

