Un vis spre viitor.:x

Standard

Abia astept sa vad cum din cer stele vor cadea sa simt in parul meu cum se vor duce lent spre viitor sa cred in ce am fost si sa-mi aduc aminte ca in spatele negrii cortine un inger trist a uitat sa suspine,sa cred ca am fost eu cineva din trecut sa-mi amintesc cum sa traiesc in prezent fara sa ma gandesc la viitor la tot ce tine de micile obscuritati opace in care omul s-a pierdut,prin care nu mai a stiut sa creada in el asa incet-incet omul se duce spre viitor.De acolo sus dintre miile de stele o mana calda trece peste fruntea ta si iti aduce aminte cum candva ai fost tu acel copil minunat care nu-si facea griji si care spera in idealurile lui,in universul absurd de frumos dar care acum in viitor s-au prabusit peste miile de cuvinte nerostite.
Poate ca asta suntem noi,oamenii trecuti care se vor schimba in viitor,care vor sti sa cante cu alt glas vesel vesnicul cantec trist care se duce spre intuneric.Esti ca un steag in viitor plutesti in bataile vantului dar niciodata nu sti cand se va opri.Esti acel tu care de mult a uitat sa arate prin ce prapastii a cazut,de cate ori s-a ridicat la cer si cel care a invins trecutul visand la viitor.Esti sfetnicul propriilor tale vise nestiute de nimeni,viselor care pleaca spre viitor si care au prins aripi in bataile dextere ale vantului.Subtil si totusi impresionant,suntem tot acei noi care au stiut sa rada la o raza de soare,care au stiut sa planga la un apus trezindu-se tot razand.Asta esti acum,asta vei fi,asta te face sa fi tare sa nu te lasi modelat de pareri bine-stiute.Ai ales calea spre viitorul neclar care numai cu visele unui copil vesel si al unuia trist se poate cladi in mii si mii de culori.
Am sperat ca acel viitor pot fi eu,ca numai stiu sa ma uit inapoi,sa las in urma pasii croiti in zapada viselor.Am aratat ceea ce doar ingerii pot arata,mi-am vazut viitorul intr-un glob de sticla aburita,care mai apoi a cazut pustiu in mii de bucati pe o podea prea rece pentru focul ce se stigea in trecut.Sunt la rascruce de drum intre trecut si viitor,trebuie sa aleg: sa plang dupa trecut sau sa rad despre viitorul care s-a cladit de mult acolo sus,printre ingerii negri si albi,printre vise implinite si sperante spulberate.Sunt la rascruce de drumuri:trist sau vesel,alb sau negru,zambet sau tristete…ceea ce pe noi nu ne caracterizeaza,ingerii.
Privind in ochii mei ai sa intelegi ca nu am fost doar ceea ce s-a datorat unui vant uscat de iarna,am fost mai mult de-atat,am fost intregul univers lasat in afundul sperantelor,un inger care a lasat cerul pentru pamant,pentru fericirea de aici.Traiesc intr-o lume plina de zambete,eu de ce sa nu zambesc,sa fiu mai mult de-atat?Sunt doar viitorul trecutului meu si nimic mai mult.Dar acest viitor este mai complex decat orice mini-particula de fericire.Nu voi fi doar acel cineva dintr-un oras.De ce sa fiu un suflet trist cand am dreptul sa fiu superba?
Intr-o ratiune care totul se limiteaza la a fi om,nimeni nu a putut sa treaca in viitor,a ramas pe loc in trecut si prezent,nu au stiut cum sa treaca peste acea bariera a fericirii,care acum se ridica din ce in ce mai mult spre cer,iar candva nu vei mai putea s-o depasesti si va fi prea tarziu.Treci acum peste ea,cladeste-ti un viitor!

Lasă un răspuns

